صادرات لوبیا سفید ایرانی به مرز عراق

صادرات لوبیا سفید ایرانی به مرز عراق

صادرات لوبیا سفید ایرانی معمولا در کیسه های نارنجی 25 کیلویی انجام میشود و بسیاری از خریداران عمده این محصول به دنبال قیمت دست اول در بازار انواع لوبیا سفید هستند.

صادرات لوبیا سفید ایرانی به مرز عراق :

 

زمانی که صحبت از صادرات به میان می آید یکی از سوالاتی که برای افراد مطرح میشود این است که محصول مورد نظر در کشور به اندازه ای هست که بدون ایجاد مشکل در داخل کشور بتوانیم محصولات مختلف را صادر کنیم.

 

لوبیا سفید از ارقام خاص لوبیا است که در ایران کم ترین میزان مصرف را دارد و به همین دلیل میزان بالای تولید لوبیا در ایران این امکان را میدهد که به راحتی اقدام به صادرات لوبیا سفید راحت باشد.

 

در شهرهای مختلف ایران از جمله خمین و ازنا لوبیا سفید کشت میشود و به همین دلیل است که صادرات لوبیا سفید در طی سال های اخیر به صورت صعودی توسط تجار انجام شده است.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا ، لوبیا سفید از گذشته در رژیم غذایی ایرانیان وجود دارد.

لوبیا سفید یکی از انواع لوبیا ها و از خانواده ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد و به تقویت حافظه ، درمان کم خونی ، سلامت دستگاه گوارش و پیشگیری و درمان سرطان کمک می کند.
صادرات لوبیا سفید ایرانی به عراق از طریق شهرهای مختلف امکان پذیر است که عبارتند از :

 

  1. مریوان
  2. قصر شیرین
  3. مهران
  4. بستان
  5. پیرانشهر
  6. شلمچه

به گزارش مشرق ، لوبیا سفید یکی از انواع لوبیاها و از خانواده‌ی حبوبات است که خواص زیادی برای سلامتی بدن دارد.

mehrgrains.photo.beans.white
لوبیا سفید به دلیل مقادیر بالای مس موجود در آن ، احتمال پیری زودرس را کاهش داده و با افزایش تولید کلاژن باعث کاهش چین و چروک شده و به جوان سازی پوست صورت کمک می کند.
صادرات لوبیا سفید خمین به عراق :

 

کشور عراق کشوری تاریخی و دارای قدمت دیرینی است. در آشپزی این کشور از انواع لوبیا در بازار استفاده میشود که یکی از پرطرفدار ترین نمونه لوبیاها ، لوبیا سفید است.

 

مهم ترین غذایی که با استفاده از لوبیا سفید استفاده میشود غذای فاصولیا است که صادرات لوبیا سفید به عراق از کشور های مختلف انجام میشود که یکی از مهم ترین کشورهایی که محصولات آن در آن کشور عرضه میشود ایران است.

beans wite.photo
مقادیر بالای آهن و مس موجود در لوبیا سفید باعث تقویت فولیکول های مو شده و با جلوگیری از ریزش مو ، باعث افزایش رشد مو ها می شود.

به گزارش آسان طب ، لوبیا سفید یکی از انواع لوبیا است که به آن لوبیای فلفلی یا لوبیای کلیوی هم گفته می شود.

کیفیت لوبیا سفید ایرانی :

 

انواع لوبیاهای تولید شده در ایران در کیفیت بالا برای عرضه در بازار عراق آماده میشوند ، استقبال مشتریان از خرید لوبیا سفید درجه یک تولید شده در ایران نشانه این است که کیفیت این محصول برای مشتری عراقی قابل قبول است.

برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

ما را در فضای مجازی دنبال کنید
مقالات مرتبط
قیمت لوبیا سفید

قیمت لوبیا سفید

لوبیا سفید بوجاری

لوبیا سفید بوجاری

لوبیا چیتی خارجی

لوبیا چیتی خارجی

قیمت لوبیا چیتی فله

قیمت لوبیا چیتی فله

قیمت لوبیا سفید1400

قیمت لوبیا سفید1400

تولید کننده مرغوب ترین لوبیا ایرانی

تولید کننده مرغوب ترین لوبیا ایرانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.